چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
۰ نفر

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری زاهدان گفت: ۲۰۰ واحدصنفی در پی شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار آن از ابتدای اسفند ۹۸ تاکنون پلمب و به تعداد بسیاری از این واحدها اخطاریه صادر شد.

پلمب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، همت محمدزهی روز چهارشنبه اظهارداشت: صدور اخطاریه تعطیلی، عدم فعالیت و پلمب برخی اصناف برای پیشگیری از ویروس کرونا یک ضرورت است.

وی افزود: طبق دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا با همکاری مشترک فرمانداری، شهرداری، دادستانی، سازمان صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات، مرکز بهداشت و اداره اماکن عمومی در راستای کاهش و قطع زنجیره انتقال کرونا و رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی تمامی اصناف بجز مواد غذایی و نانوایی‌ها نسبت به تعطیلی محل کسب خود تا اطلاع بعدی اقدام کنند در غیر این‌صورت می‌توان برحسب دستور ستاد مدیریت بحران با آن واحد متخلف توسط اداره اماکن، پلمب و تا پایان خرداد اجازه فعالیت نخواهد داشت.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری زاهدان گفت: فروشندگان موادغذایی همچون سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میوه فروشان و نانوایی‌ها برای ارائه خدمات‌رسانی به شهروندان با رعایت پروتکل بهداشت می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی جمع‌آوری و متفرق کردن دستفروشان، شغل‌های کاذب، دوره‌گردها، جلوگیری از تجمع افراد در محل واحدهای صنفی در سطح شهر، جمع‌آوری دام‌های سرگردان، پلمب پرنده‌فروشان، اخطار بر عدم فعالیت برخی اصناف و پلمب آن‌ها از جمله مهم‌ترین اقدامات شهرداری برای جلوگیری از انتشار کرونا و تقویت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است.

محمدزهی خاطرنشان کرد: حوزه مدیریت و رفع تخلفات شهری بصورت شبانه‌روزی برای  مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا همواره تلاش خواهد کرد امید است بتوان با فعالیت‌ها این حوزه گامی مثبت در راستای حفظ سلامت شهری و شهروندان برداشته شود.

کد خبر 496898

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha