مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
۰ نفر

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابهر گفت: در راستای اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا در ۴ نقطه از ورودی ابهر ایستگاه ایست و بازرسی مستقر و از ورود تعداد ۷۵۰ خودرو غیربومی ممانعت و ۷ دستگاه خودرو اعمال جریمه و به پارکینگ منتقل شدند.

خودرو غیربومی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا،  ‌سرهنگ داود مرسلی چهارشنبه ۱۳ فروردین اظهار داشت: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تامین سلامت شهروندان استقرار پلیس در نقاط ورودی و خروجی و تمهیدات ویژه برای روز طبیعت امسال تردد شهروندان به مناطق اطراف شهر، تفرجگاه ها، بوستان‌ها و پارک‌ها ممنوع و مسیرها برای حفظ سلامت شهروندان مسدود خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابهر، استان زنجان تاکیدکرد: برابر قانون با کسانی که به این مسئله بی‌توجه باشند ضمن اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه، خودرو به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

وی گفت: در راستای اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا و حفظ سلامتی شهروندان پلیس با تشکیل گشت‌های مستقل و تلفیقی با فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، اصناف و شهرداری از ۵۰۰ واحد صنفی بازدید و تعداد ۶۳ واحدی که مجاز به ارائه خدمات نبودند برخورد و پلمب کرد.

کد خبر 496892

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha