مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
۰ نفر

رئیس پلیس راهور استان بوشهر در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اعمال ممنوعیت و محدودیت‌های تردد در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

بوشهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ قدرت‌الله کشکولی با اعلام جزئیات این تمهیدات اظهار کرد: از ابتدای اجرای این طرح نیروهای پلیس راهور در کنار سایر نیروهای انتظامی و امدادی و بسیج در جاده‌ها و شهرها ترددها را کنترل و از ورود افراد غیر بومی به داخل استان و شهرها جلوگیری می کنند. ضمن اینکه در داخل شهرها نیز ورودی کلیه تفرجگاه‌ها و پارک‌ها و... مسدود و محدودیت‌های تردد کماکان ادامه دارد.

وی در خصوص روز طبیعت، (۱۳ فروردین ماه) گفت: پلیس با آمادگی کامل در راستای حمایت از آحاد شهروندان و حمایت از پویش "در خانه بمانیم" و اجرای قانون تکلیف دارد افرادی را که خلاف قانون و مقررات رفتار می کنند و حریم دیگران را رعایت نمی کنند و در محدوده های ممنوع تردد می کنند اعمال قانون و خودروهای آنها را به مدت یک ماه توقیف و پانصد هزار تومان جریمه نماید.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر تصریح کرد: از همکاری و همراهی مردم برای اجرای هر چه بهتر طرح مذکور و کاهش سفرها در این ایام قدردانی می شود.

کد خبر 496869

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha