سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
۰ نفر

دروازه‌بان بارسلونا اعلام کرد به فوتبال علاقه ای ندارد و اغلب در لالیگا نام بازیکنان تیم حریف را نمی داند.

تر اشتگن

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نشریه اسپانیایی «آ.اس»، مارک آندره تراشتگن، علی رغم این که حدود ۵ سال است که در بارسلونا توپ می زند و در این تیم به یکی از بهترین دروازه بانان فوتبال جهان تبدیل شده، اسم خیلی از بازیکنانی که مقابلشان بازی می کند را نمی داند.

تراشتگن در یک مصاحبه از طریق اسکایپ درباره روزهای قرنطینه صحبت کرد اما اظهار نظر عجیبش درباره بی علاقگی به فوتبال و ندانستن نام بازیکنان حریف بیش از همه قابل توجه بود و همه را شگفت زده کرد. تراشتگن در مورد این که به فوتبال علاقه‌ی ندارد، اظهار داشت:

«زیاد فوتبال نمی بینم. تنها زمانی که یک بازی خوب در حال برگزاری باشد یا مسابقه یک دوست باشد. جو نیوکمپ؟ بی همتاست. یک ذهنیت کاملا متفاوت با آنچه که در آلمان هست وجود دارد. آنجا تماشاگران بیشتر آواز می خوانند و روی تیم تمرکز دارند. هواداران بارسا در نیوکمپ، به عملکرد فردی اهمیت می دهند. احساساتشان هم بیشتر است. در کل جو متفاوتی در اینجا داریم و من آن را دوست دارم.»

دروازه‌بان آلمانی در آبی‌اناری‌ها در پایان گفت:«گاهی اوقات در لالیگا با اسامی بازیکنان به مشکل برمی خورم. نمی دانم اسم بازیکن چیست اما پس از این که ویدئوی بازی را می بینم متوجه می شوم دقیقا چه کسی است. بیش از همه نوع حرکت و نحوه شوت را به یاد می آورم تا نام بازیکن را. کمی عجیب است اما این اتفاق زمان آنالیز تیم حریف برای من رخ می دهد.»

کد خبر 496802

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha