مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
۰ نفر

فرمانده قرارگاه تاکتیکی شهید میثم نیروی زمینی سپاه در جنوب کرمان گفت: در کمتر از دو ساعت از زمان وقوع حادثه گروگان‌گیری؛ گروگان رها و به آغوش خانواده بازگشت.

گروگانگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عباس خاوری مقدم فرمانده قرارگاه تاکتیکی شهید میثم سپاه در جنوب استان کرمان گفت: بر اساس گزارش منابع محلی در ساعت ۲۲ شب گذشته یک مورد گروگان‌گیری به دست افراد مسلح در منطقه‌ی جازموریان شهرستان رودبار جنوب به وقوع پیوست که پس از هماهنگی با مرجع قضایی تیمی از رزمندگان قرارگاه شهید میثم در عملیاتی غافلگیرانه و در کمتر از دو ساعت گروگان را از چنگ افراد مسلح آزاد کردند.

او افزود: در این عملیات نفس‌گیر با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه گروگان گیران به‌محض متوجه شدن عملیات تعقیب و گریز نیروهای قرارگاه گروگان را رها و با استفاده از پوشش منطقه فرار کردند.

 سرهنگ  خاوری مقدم تصریح کرد: به قانون‌شکنان هشدار می‌دهیم اجازه جولان به آنان درراه اهداف شومشان هرگز داده نخواهد شد.

او بیان داشت:به مردم منطقه توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از موارد مشابه، ضمن رعایت قوانین و مقررات، حل‌وفصل منازعات خود را از طریق مجاری قانونی دنبال کنند.

قرارگاه تاکتیکی شهید میثم امنیت منطقه جنوب کرمان و شرق هرمزگان را بر عهده دارد.

کد خبر 496778

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • افشار IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 1
    سلام دریک پرونده گروگانگیری متعلق به نزدیکانم که شش ماه گروگان بود اطلاعات زیادی از گروگانگیران منطقه بم و جیرفت زاهدان بدست اوردم از انجا که مافیایی بزرگ تشکیل شده است ،باحفظ محرمانگی حاضر هستم اطلاعات م را دراختیار نهادهای امنیتی قرار بدهم ،لازم به ذکر با تلاش خودمان و هزینه کردن وجه توانستیم عوامل گروگانگیران را شناسایی و گروگان را ازاد کنیم ،این مافیا اینقدر قوی شده است علی رغم دریافت ۷۰۰میلیون تومان وجه نقد از گروگان سفته سفید امضا و سند ملک هم گرفته اند و اعلام کردن درصورت عدم پرداخت وجه سفته دوباره خودت وخانواده ات را گروگان میبریم