مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
۰ نفر

مدیرکل راه آهن منطقه شمالغرب کشور گفت: به منظور پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا هیچ قطاری برای جابجایی مسافر از زنجان حرکت نمی‌کند.

راه آهن زنجان

به گزارش همشهری آنلاین علی خدایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در منطقه شمال‌غرب، کشور از سیاست ها و برنامه های راه آهن جمهوری اسلامی ایران تبعیت می کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به  اینکه انتشار و انتقال ویروس کرونا در مکان های بسته بیشتر است، برای جلوگیری از این مهم و حفظ سلامت هموطنان در زمان حاضر قطارها مسافری جابجا نمی کنند.

مدیر کل راه آهن منطقه شمالغرب کشور گفت: تردد قطارهای سایر مناطق از این منطقه ریلی تردد می کنند و در ایستگاه زنجان نیز توقف دارند.

خدایی تاکید کرد: اما از مبدأ زنجان مسافری جابجا نمی شود.

وی اظهار داشت: راه آهن این منطقه به تهران پس از محور خراسان به تهران دومین محور پرتردد مسافران ریلی در سطح راه آهن کشور محسوب می شود که روزانه بیش از ۳۳ رام قطار مسافری در آن تردد می کند در حالیکه در زمان حاضر تردد مسافر به طور محسوس کاهش یافته است.

مدیر کل راه آهن منطقه شمالغرب کشور از هموطنان خواست؛ برای حفظ سلامت کارگذاران سلامت، مدیریت بحران کرونا و حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان در منازل خود بمانند و از تردد های غیرضروری خودداری کنند تا به کنترل این بیماری کمک شود.

به گزارش ایرنا، راه آهن منطقه شمالغرب کشور مسیرهای قزوین، تاکستان، ابهر، خرمدره، زنجان و میانه را پوشش می دهد. این اداره کل ۶۰۱ کیلومتر خطوط اصلی و فرعی دارد.

راه آهن منطقه شمالغرب کشور از تقسیمات کشوری جغرافیایی تبعیت نمی کند و راه آهن این منطقه در حوزه کاری و شبکه ریلی با حداقل ۶ استان در ارتباط است.

کد خبر 496775

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha