مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رفسنجان از ممنوعیت حضور در پارک‌های محله‌ای و بوستان‌های شهر رفسنجان در روز طبیعت خبر داد.

پارک و بوستان

«جهانگیر ملکی» با تأکید بر اینکه حضور در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر در روز دوازدهم و سیزدهم فروردین‌ماه (روز طبیعت) ممنوع خواهد بود اظهار کرد:‌ این تصمیم بر اساس دستورالعمل ملی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و ابلاغیه استانداری کرمان و به‌منظور قطع زنجیره انتقال و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اتخاذشده است.

ملکی همچنین از همه شهروندان خواست روز طبیعت را در خانه بمانند و لحظات خوشی را در کنار خانواده سپری نمایند.

مسدود بودن کلیه راه‌های روستایی وصولی به مناطق گردشگری و تفریحی در رفسنجان

بخشدار مرکزی رفسنجان نیز گفت: در راستای اجرای دستورالعمل‌های طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و پیشگیری از تردد غیرضروری، تمامی مسیرهای روستایی وصولی به مناطق گردشگری و تفریحی در شهرستان ازجمله سرچشمه، داوران، دره در و... با ایجاد خاک‌ریز مسدود شده است.

مصطفی بخشی افزود: از شهروندان خواهشمندیم که با مسئولان همکاری داشته باشند به‌ویژه در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین و به سمت این مناطق حرکت نکنند چراکه با مسیر مسدود روبرو خواهند شد.

تمام مبادی ورودی و خروجی رفسنجان در حال کنترل شدید است

فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و به‌منظور فاصله‌گذاری اجتماعی باهدف کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا، از تردد کلیه خودروها و موتورسیکلت‌ها به پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های رفسنجان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه جلوگیری خواهد شد لذا از شهروندان تقاضا می‌کنیم در منزل بمانند.بر اساس مصوبات کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا صرفاً افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود آن شهر بوده و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است. بنابراین تمام مبادی ورودی شهر رفسنجان شامل جوادیه الهیه فلاح، اسماعیل‌آباد، کبوترخان، داوران، مانی، احمدآباد و میادین امام حسین(ع)، امام رضا(ع) و خاتم‌الانبیاء(ص) مسدود بوده و توسط نیروهای بسیج، نیروی انتظامی، هلال‌احمر و نمایندگانی از فرمانداری کنترل و پایش می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: در این طرح مقررشده است که از ورود افراد غیربومی به شهرستان رفسنجان جلوگیری شود و کسانی نیز که ساکن شهرستان هستند نیز اجازه خروج از شهر به آن‌ها داده نمی‌شود لذا شهروندان محترم همان‌گونه که تعامل و همکاری بسیار خوبی با مجریان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان داشته‌اند، در ادامه این طرح بخصوص روزهای پایانی تعطیلات نوروزی همکاری خود را مضاعف نمایند تا بتوانیم به‌سلامت از این بیماری که جهان را فراگرفته عبور کنیم.

در این رابطه از ورود ۴۷۷ خودرو با پلاک غیربومی به شهرستان رفسنجان ممانعت به‌عمل‌آمده است.

کد خبر 496725

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha