مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از ممنوعیت ورود و استقرار در پارک‌ها و کمپ‌های گردشگری استان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین خبر داد.

کمپ گردشگری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، احمد حمزه ‌زاده با اشاره به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و انجام طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، گفت:  با توجه به شرایط حاکم بر کشور به دنبال شیوع بیماری کرونا، هرگونه تجمع در محیط‌های شهری و طبیعی، ورود و برپایی چادر در پارک‌ها و کمپ‌های گردشگری‌های استان آذربایجان شرقی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین همزمان با روز طبیعت ممنوع خواهد بود.

وی اظهار کرد: تدابیر انجام شده به‌منظور کنترل و مقابله با این بیماری و حفظ سلامتی هموطنان است و از تمام هموطنان خواهشمندیم با استقرار در خانه‌هایشان به قطع زنجیره انتقال کمک کنند تا پس از گذر از این شرایط بحرانی به‌سلامت راهی طبیعت شده و از زیبایی آن لذت ببریم.

حمزه زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مبادی استان و شهرستان‌ها مسدود شده است از تمام هموطنان خواهشمندیم از هرگونه تردد بین‌شهری خودداری کرده و سفرهای غیرضروری خود را به سایر شهرها به بعد از شرایط فعلی موکول کنند.

کد خبر 496702

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha