مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵
۰ نفر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فراهان گفت: ۱۷ واحد صنفی متخلف در این شهرستان به دلیل پیروی نکردن از مصوبات پدافند قرارگاه زیستی استان مرکزی در تعطیلی کسب‌وکار باهدف پیشگیری از شیوع کرونا مهروموم شدند.

پلمپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «نصرالله امیدوار» سه‌شنبه ۱۲ فروردین افزود: قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی مصوباتی مبنی بر ممنوعیت فعالیت اصناف غیرضروری برای قطع زنجیره انتقال کووید ۱۹ داشته و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت به همراه پلیس نظارت بر اماکن عمومی در این راستا بر بازار نظارت مستمر می‌کنند و با متخلفان برخورد قاطع دارند.

وی گفت:  سه واحد صنفی در این شهرستان به علت سرپیچی از توصیه‌های مأموران و اجرا نکردن دستورالعمل تعطیلی اصناف غیرضروری بسته شدند و فعالیت  ۱۴ واحد صنفی  نیز به علت تمکین نکردن به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا تعطیل شدند.

امیدوار اظهار کرد: بازرسی در این شهرستان به‌صورت شبانه‌روزی ادامه دارد و در روزهای آینده نیز در صورت رعایت نشدن مصوبات قرارگاه زیستی با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: بیش از یک هزار واحد صنفی در شهرستان فراهان فعالیت می‌کند که ۸۰ درصد آن‌ها اصناف غیرضروری هستند و تعطیلی موقت این واحدهای صنفی می‌تواند نقش مؤثری در قطع زنجیره ویروس کرونا در این شهرستان داشته باشد.

شهرستان فراهان با جمعیتی بالغ‌بر ۴۰ هزار نفر در ۴۵ کیلومتری شمال اراک مرکز استان مرکزی قرار دارد.

یک هزار و ۱۲۰ بیمار کووید ۱۹ در استان مرکزی شناسایی‌شده است.

کد خبر 496665

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha