مهاجم فرانسوی رئال مادرید با طعنه‌زدن به اولیویه ژیرو که در تیم ملی فرانسه جانشین او شده، گفت نمی‌توان ماشین فرمول یک را با ماشین کارتینگ مقایسه کرد.

ژیرو. بنزما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، پس از کنار گذاشته‌شدن کریم بنزما، ستاره فرانسوی خط حمله رئال مادرید از تیم ملی کشورش، اولیویه ژیرو در تیم ملی جانشین او شد و در جام جهانی ۲۰۱۸ حضور داشت تا با پیراهن خروس‌ها جام جهانی را بالای سر ببرد. بنزما اما می‌گوید شکی وجود ندارد که بین او و ژیرو کدامیک فوتبالیست بهتری است.

مهاجم فرانسوی به این هم اکتفا نکرده و در یک لایو اینستاگرامی به ژیرو طعنه سنگینی می‌زند. بنزما در مورد رقابتش با ژیرو گفت:«ماشین فرمول یک را که نباید با ماشین کارتینگ مقایسه کرد. بله، من می‌دانم که ماشین فرمول یک هستم. از اینها گذشته همه از نوع بازی او خوششان می‌آید؟ نمی‌دانم.»

بنزما پیش از رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ از تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شد و دیگر در این تیم بازی نکرد. او البته ۸۱ بازی ملی در کارنامه داشته و ۲۷ گل برای خروس‌ها به ثمر رسانده است. بعد از کنار گذاشتن بنزما، ژیرو از این فرصت استفاده کرده و حالا سومین گلزن برتر تاریخ فرانسه است.

ژیرو برای خروس‌ها ۹۳ بازی ملی انجام داده و ۳۹ گل به ثمر رسانده و بعد از تیه ری آنری و میشل پلاتینی سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی این کشور است.

کد خبر 496524

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha