دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
۰ نفر

سرپرست فرمانداری بانه گفت: روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین، تمام ورودی و خروجی های این شهرستان به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا و ممانعت از تردد مردم بسته می‌شود.

پلیس جاده

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمد امین‌زاده دوشنبه ۱۱ فروردین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: مسیرهای دمامه، ترخان آباد، جاده سورین، پارک جنگلی بابوس، جاده سلیمانی و مسیرهای منتهی به شهرستان شامل جاده بانه- سردشت، بانه - مریوان، بانه - سقز و بانه - آرمرده در روزهای ۱۲ و  ۱۳ فروردین ماه بسته خواهد بود.

وی اضافه کرد: در روز سیزده بدر (روز طبیعت) طبق سنت قدیمی مردم به دامن طبیعت می‌روند اما امسال با توجه به شیوع کرونا و برای قطع زنجیره انتقال این ویروس تمام راه های ورود و خروج شهر بسته می‌شود.

امین‌زاده یادآور شد: در روز سیزده بدر شهروندان باید در خانه‌های خود بمانند و تا از شیوع این بیماری جلوگیری شود تا زنجیره انتقال ویروس قطع شود.

وی با بیان اینکه گشت و بازرسی های مشترک برای پپشگیری از تخلفات احتمالی همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: در ۲ هفته گذشته بازاریان بانه به صورت خود خوش بازار و پاساژها را تعطیل کردند و روند تعطیلی صنوف غیر ضروری همچنان ادامه دارد و با افراد متخلف نیز برخورد می‌شود.

سرپرست فرمانداری بانه اظهار داشت: تمام اقدامات لازم برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انجام شده که انتظار داریم شهروندان با ماندن در خانه و کاهش تردد در شهر با ما همکاری کنند.

تاکنون در شهرستان بانه ۷۶ نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند و ۴۲ نفر بهبود یافته و ۹ نفر نیز فوت کردند

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده‌است.

کد خبر 496505

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha