فرهنگسرای گلستان در منطقه 8 برای این روزهای کرونایی مسابقه«نقاشی از ما، قصه و داستان از شما» را برای کودکان منطقه و سراسر تهران تدارک دیده که در حال انجام است.

مسابقه در زمینه کرونا فرهنگسرای گلستان

همشهری آنلاین- سارا جعفرزاده: این روزها با خانه‌نشینی اعضای خانواده ها، نیاز به سرگرم کردن بچه ها بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. برای این منظور، مسابقات متنوعی برای کودکان ۵ تا ۱۲ ساله توسط فرهنگسرای گلستان در منطقه ۸ تدارک دیده شده است.
«سعید رنجبریان» رئیس فرهنگسرای گلستان که ایده و طرح مسابقه قصه و داستان نویسی با موضوع کرونا توسط او پایه ریزی شده است در این‌باره می‌گوید: «مسابقه نقاشی از ما و قصه از شما، با هدف مشارکت اجتماعی کودکان در زمینه مبارزه با ویروس کرونا تدارک دیده شده است. اساس کار به این گونه است که تعداد ۷ نقاشی توسط گروه برنامه ریزی و تصویرگری فرهنگسرای گلستان آماده شده که کودکان می‌توانند برای این نقاشی‌ها داستان یا قصه بنویسند.»
رنجبریان می‌افزاید: «کودکان می‌توانند به گونه‌ای داستان را بنویسند که شخصیت‌های جدیدی به نقاشی‌ها اضافه کنند و جذابیت بیشتری به داستان ببخشند. به داستان‌های منتخب جوایز تعلق می‌گیرد.» به گفته رئیس فرهنگسرای گلستان، با توجه به این که مسابقه اخیر توسط فرهنگسرای گلستان برنامه ریزی شده اما تمام کودکان از مناطق مختلف تهران می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. »
کودکان ۵ تا ۱۲ ساله تا پایان فروردین ماه می‌توانند برای بازدید از نقاشی‌ها به سایت فرهنگسرای گلستان یا صفحه اینستاگرام این فرهنگسرا و سایر فرهنگسراها در مناطق مختلف تهران مراجعه کنند و قصه‌های خود را به صورت متن یا فایل صوتی در واتس آپ به شماره تماس دبیرخانه ۰۹۰۲۵۸۰۰۳۸۸ بفرستند.

کد خبر 496501

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha