مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
۰ نفر

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب، از توقف اعزام قطارهای مسافربری برای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

قطار مسافربری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا از زنجان، علی خدایی، امروز با اعلام این خبر، گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و به‌ منظور جلوگیری از گسترش آن، همه قطارهای مسافربری زنجان در حال حاضر تعطیل است و هیچ جابه‌جایی برای انتقال مسافران در نوروز امسال انجام نمی‌شود.

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب با اشاره به اینکه از ۲۰ اسفندماه پارسال تا ۱۵ فروردین امسال فقط ۳ قطار مسافری سرویس در نظر گرفتند، ادامه داد: تعطیلی مسیر و حرکت قطارهای مسافری از مبدأ زنجان تا ۱۹ فروردین‌ماه ادامه داد و برقراری مجدد آن منوط به تصمیم‌های کلان و روند شیوع بیماری کرونا است.

وی،  در این خصوص اضافه کرد: تعدادی از قطارها از محور شمال‌غرب عبور می‌کنند که مربوط به تبریز است و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استقرار مسافران و نکات بهداشتی در این موارد کاملا رعایت می‌شود.

خدایی،  به استرداد بلیت‌های نوروزی پیش‌فروش شده اشاره کرد و گفت: همه کسانی که مراجعه کردند بلیت‌های‌شان مسترد شده و هزینه آن را دریافت کردند، شرکت راه‌آهن نیز مبالغی را در اختیار آژانس‌های مسافرتی قرار داده بود و هیچ ممانعتی برای این کار وجود نداشت.

این مسئول با اشاره به اینکه قطارهای باری برای جابه‌جایی محموله‌ها فعالیت دارند، عنوان کرد: این قطارها برحسب عملیاتی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده اعزام می‌شوند و پیش‌بینی‌های لازم برای ضدعفونی انجام شده و افراد پیش از حرکت، بسته‌های بهداشتی و حفاظت فردی را دریافت می‌کنند.

خدایی،  در پایان خاطرنشان کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در اداره‌کل راه‌آهن شمال‌غرب نیز رعایت می‌شود و نکات بهداشتی طبق توصیه‌های وزارت بهداشت اجرایی می‌شود.

کد خبر 496315

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha