مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
۰ نفر

فرماندار شهرستان ابهر گفت: ۴۴ واحد صنفی غیرضروری به علت رعایت نکردن مصوبه امنیتی اجتماعی و اهمیت ندادن به‌سلامت جامعه در سطح شهرستان ابهر پلمپ شد.

پلمپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، وجیه الله نوروزی یکشنبه ۱۰ فروردین در حاشیه جلسه بررسی اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در جمع خبرنگاران افزود: ۲۳ واحد صنفی غیرضروری متخلف روز شنبه به علت بی‌توجهی به مصوبه ستاد امنیتی در راستای جلوگیری از شیوع کرونا پلمپ شد که مجموع واحدهای متخلف پلمپ شده در این شهرستان تاکنون به ۴۴ واحد مورد رسید.

وی با تأکید بر تشدید کنترل تردد در ورودی شهرهای شهرستان، تصریح کرد: با همکاری نیروی انتظامی از ورود خودروهای شخصی با پلاک غریبه به شهرستان جلوگیری می‌شود.

فرماندار ابهر استان زنجان با اشاره به‌شدت حساسیت وضعیت موجود، تأکید کرد: در صورت مشاهده بی‌توجهی و رعایت نکردن مقررات مصوب توسط رانندگان خودرو توقیف و به پارکینگ هدایت خواهد شد.

این مسئول اظهار کرد: با واحدهای صنفی غیرضروری که به دایر کردن واحد صنفی خود اصرار کرده و قصد تعطیلی آن را نداشته باشند به‌شدت برخورد و آن واحد بلافاصله پلمپ خواهد شد.

نوروزی خاطرنشان کرد: به همه بازرسان و مأموران اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تأکید شده است در نحوه برخورد با متخلفان شان افراد را رعایت کرده و با کمال احترام ‌و ادب تذکرات را به متخلفان تفهیم کنند.  

کد خبر 496289

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha