مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از راه‌اندازی طرح گردشگری مجازی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در این استان خبر داد.

قلعه فلک و الافلاک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سید امین قاسمی یکشنبه ۱۰ فروردین بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و به‌منظور جلوگیری از مسافرت‌های نوروزی بازدید از بناهای تاریخی و مناطق گردشگری استان لرستان از طریق فضای مجازی میسر شده است.

وی اظهار کرد: گردشگری مجازی لرستان به‌منظور معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان به هم‌وطنان در قالب چند نرم‌افزار طراحی و در اختیار هم‌وطنان قرارگرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: امیدواریم مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا بتوانند از فرصت به وجود آمده در محیط خانه استفاده کنند و از طریق فضای مجازی آثار تاریخی، فرهنگی و گردشگری لرستان را مورد بازدید قرار دهند.

وی بیان کرد به دلیل گسترش بیماری کرونا و سلامت هم‌وطنان لرستان از پذیرش مهمانان نوروزی معذور است و هیچ‌گونه آمادگی در استان برای پذیرایی مسافران مهیا نشده است، مردم با مراجعه به پیج اینستاگرامی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان به آدرس lorestan_cthh @، می‌توانند با مکان‌های گردشگری و تاریخی استان  لرستان آشنا شوند  و در شرایط مساعد به استان چهارفصل لرستان سفر کنند.

قاسمی با اشاره به راه‌اندازی تور مجازی ۳۶۰ درجه در لرستان اظهار کرد: با استفاده از این تور امکان بازدید از قلعه تاریخی فلک الافلاک لرستان با امکان چرخش ۳۶۰ درجه برای بازدیدکنندگان فراهم می‌شود.

کد خبر 496210

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha