یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
۰ نفر

بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در کاشان، از یکشنبه ۱۰ فروردین تا جمعه طرح ترافیکی زوج و فرد در سطح مرکز این شهرستان به اجرا درمی‌آید.

طرح زوج و فرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در کاشان استان اصفهان در اطلاعیه‌ای به شماره ۲۳ اعلام کرده است: طرح زوج و فرد باهدف کاهش ترددهای غیرضروری در سطح شهر کاشان از روز ۱۰ تا ۱۵ فروردین‌ماه در محدوده خیابان شهید بهشتی، خیابان آیت‌الله کاشانی، خیابان باباافضل، شهید رجایی، خیابان امیریه، حدفاصل میدان ۱۵خرداد- دروازه دولت- میدان امام خمینی (ره) و خیابان محتشم اجرا می‌شود.

همچنین این اطلاعیه تأکید کرده است: ورود غیرمجاز به محدوده این طرح مشمول اعمال قانون و جریمه حداکثری خواهد شد.

این طرح به دلیل توجه نکردن شهروندان به هشدارها درزمینهٔ کاهش ترددهای غیرضرور در سطح شهر به اجرا گذاشته‌شده است.

بیماری ویروسی کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) نخستین بار در ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۹۰ درصد کشورها سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

بنابر آخرین آمار اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، شمار مبتلایان قطعی به این ویروس در شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل ۷۱۲ نفر و شمار متوفیان ۹۸ مورد بوده است.

کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و ۱۰۰ کیلومتری جنوب قم واقع‌شده است.

کد خبر 496206

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    باید هر 6 ماه یک بار محدوده ی طرح ترافیک اصفهان گسترش پیدا نماید تا در کوچه پس کوچه ها ماشیه های شخصی پارک ننموده و سد معبر ایجاد ننمایند و حق الناس را ضایع ننمایند. و نصب تابلو های بین المللی راهنمایی توسعه و گسترش نماید.