نماینده شیراز در صفحه توییتری خود از تعطیلی مجلس انتقاد کرد و نوشت: «من این مرگ شرافتمندانه را به تعطیلی تحقیرآمیز مجلس و خانه‌نشینی نمایندگان ترجیح می‌دهم.»

بهرام پارسایی

به گزارش همشهری آنلاین، بهرام پارسایی نماینده شیراز در صفحه توییتری خود از تعطیلی مجلس انتقاد کرد و نوشت: «در حالی که از طرف هیات‌رئیسه مجلس برای این هفته، اعلام جلسه علنی شده بود، درخواست حضور رئیس جمهور برای تصمیم‌گیری فوری درباره کرونا را دادم، اما پیامک آمد و کلا جلسه مجلس را تعطیل کردند. تعطیلی مجلس نه محمل قانونی دارد و نه منطق انسانی. امکان برگزاری جلسه علنی با رعایت تمهیدات.»

وی در ادامه توییتش بیان کرد: «۲/۲: بهداشتی وجود دارد، ولی اگر این امکان نبود هم جان ما از جان پزشکان و پرستاران عزیزتر نیست. اگر تصمیم‌گیری برای مقابله با این خطر، منجر به بیماری و مرگ هم شود، من این مرگ شرافتمندانه را به تعطیلی تحقیرآمیز مجلس و خانه‌نشینی نمایندگان ترجیح می‌دهم. #کرونا #coronavirus #COVID19 »

این نماینده پیش‌تر در توییتی هشدار داده بود اگر یکسری مسائل در بیمارستان‌ها حل نشود فاجعه می‌آفریند: «#هشدار  ۱/۳: آیا ستاد ملی مبارزه با #کرونا، صدای جامعه پزشکی را می‌شنود؟ بعد از گرفتن آخرین اطلاعات از برخی رؤسای بیمارستان‌ها بیش از پیش نگران اتفاقاتی شدم که اگر فوری حل نشود، می‌تواند فاجعه بیافریند. کادر درمانی و همه نیروهای فعال در بیمارستان‌ها مانند سدی در مقابل سیل کرونا»

کد خبر 496176

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • LT ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    3 1
    آخر مجلسی که توسط مسئولان کشور دور زده میشود به چه درد میخورد؟؟؟