معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: انتخابات دوم اسفند بدون ابطال حتی یک صندوق رأی در استان تهران برگزار شد. 

انتخابات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شکرالله حسن‌بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران اظهار کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تهران با مشارکت خوب و به شکل مطلوب برگزار شد. با تلاش ستاد انتخابات استان تهران و کمیته‌های مختلف این ستاد، برگزاری این دوره از انتخابات جزو انتخاباتی بود که حتی یک شکایت نداشت و هیچ‌یک از صندوق‌های رأی ابطال نشد. 

وی ادامه داد: مشارکت مردم در این انتخابات نشان‌دهنده همراهی مردم با نظام جمهوری اسلامی و نویددهنده برگزاری مطلوب و با مشارکت حداکثری در سال ۱۴۰۰ است. 

 حسن‌بیگی با اشاره به برگزاری چهار انتخابات در سال ۱۴۰۰ افزود: چهار انتخابات ریاست‌جمهوری، انتخابات شورای اسلامی، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس و میان‌دوره‌ای خبرگان در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود از این رو حساس‌ترین انتخابات را در پیش داریم. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: رشد و بلوغ سیاسی مردم برای ما یک نعمت است و بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب و تاکیدات مقام معظم رهبری این نظام به پیش می‌رود و تلاش دشمن از طرق مختلف برای شکست انقلاب اسلامی محکوم به شکست است. 

کد خبر 496125

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    صندوق ابطال نشد آدمهای تو صندوق و بیرون صندوق ابطال شدن.