معاون اداری امام جمعه اهل سنت زاهدان و استاد دارالعلوم این شهر گفت: علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان بر عدم برگزاری نماز جماعت به ویژه نماز جمعه تا زمان پایان شیوع ویروس کرونا تاکید کرده‌اند.

حافظ اسماعیل ملازهی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، حافظ اسماعیل ملازهی در واکنش به اقدام روز گذشته برخی نمازگزاران در شکستن درهای مسجد جامع چابهار جهت اقامه نماز جمعه گفت: جناب مولوی عبدالحمید و سایر علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان پیش‌تر نیز بر عدم برگزاری نماز جماعت به ویژه نماز جمعه تا زمان پایان شیوع ویروس کرونا تاکید کرده‌اند. 

وی ادامه داد: بنده از جزئیات مساله چابهار اطلاعی ندارم اما تاکید این است و مسجد مکی و شخص امام جماعت اهل سنت زاهدان نیز بیانیه داده‌اند که تا اطلاع بعدی اجتماعات این چنینی برگزار نشود.  

کد خبر 496029

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی US ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    15 1
    اینهای که درب مسجد میشکنند اینها مخالف نماز خدا ودین هستند واشد مجازات باید برای انها اعمال شود رحم به این جماعت خیانت به اسلام
  • محمد IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    10 2
    اگه نماز جمعه دایر باشه همین هایی که درها را شکستن به نماز نمیرند اینها نمازگزار نیستند عواملند .
  • محمد بردستاتی IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    6 1
    با سلام به همه. متاسفانه این اقدامات غیر عاقلانه باعث بدنامی و زشتی دین پاک و مقدس اسلام عزیز می شود. آنچه که عقل حکم می کند دین نیز به آن حکم می کند. جمهوری اسلامی باید مانع این اقدامات بی خردانه بشود. انشالله که انسانها خرد را بر احساسات زود گذر ترجیح بدهند تا این قدر انسانها بخاطر نادانی کشته نشوند چه برای رنگ پوست، مذهب، جنسیت و... انشالله.