رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: اجازه تجمع در روز سیزده بدر داده نخواهد شد و مردم باید ۱۳ فروردین را در محل منزل بوده و طبیعت را به خانه بیاورند و اگر تغییری در این زمینه ایجاد شود، به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پلیس راه کرمان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ یوسف نجفی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان اظهار کرد: این طرح با مشارکت سازمان‌های مختلف از جمله فرمانداری‌ها، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، ثبت احوال و سایر نیروهای نظامی از روز گذشته آغاز شده و بستگی به شرایط، تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

وی افزود: براساس این طرح، فقط افرادی که ساکن هر شهر هستند حق ورود به آن شهر را دارند و افراد غیرساکن اجازه ورود به آن شهر را ندارند.

نجفی تصریح کرد: هموطنان و هم استانی‌ها نباید سفرهای جدید را آغاز کنند و خروجی شهرها کنترل می‌شود و در صورتی که ضرورتی وجود داشته باشد مثلا محل کار فرد خارج از شهر کرمان باشد، با ارائه مدارک می‌تواند خارج شود و یا کارمندان و وسایل نقلیه خدمات عمومی و جابه جایی بار می‌توانند رفت و آمد کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: کسانی که خارج از شهر خود هستند و می‌خواهند برگردند، باید از کنارگذر و کمربندی شهرها عبور کنند و حق ورود به شهرها را ندارند.

وی افزود: کنترل مدارک ساکنان هر شهر براساس شماره پلاک خودرو، بیمه نامه و کارت ملی توسط تیم‌های بررسی صورت می‌گیرد و اگر تردد کسی غیرضروری تشخیص داده شود، برابر مقررات با وی برخورد می‌شود که از جمله این موارد توقیف یک ماهه خودرو، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و... است.

نجفی درباره محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ فروردین ماه جاری اظهار کرد: فعلا بنا براین است که "سیزده بدر" نخواهیم داشت و کسی نباید از منزل و شهر خارج شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: اجازه تجمع داده نخواهد شد و مردم باید ۱۳ فروردین را در محل منزل بوده و طبیعت را به خانه بیاورند و اگر تغییری در این زمینه ایجاد شود، به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 495997

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha