بازگو کردن داستان های باغ موزه«قصر»، عنوان برنامه ای است که با هدف غنی سازی اوقات فراغت مردم در زمان قرنطینه خانگی به همت مسئولان باغ موزه قصر اجرا می شود.

فرهنگی رئیس باغ موزه قصر

همشهری آنلاین-زینب زینال زاده: «کرونا»، مردم را خانه نشین کرده است. اگر برای این روزها برنامه ریزی وجود نداشته باشد، بی شک ساعت های سختی تجربه خواهد شد. مدیران فرهنگی این روزها نقش مهمی دارند و تلاش می کنند با اجرای برنامه های خلاقانه، اوقات فراغت شهروندان را به نحو احسن غنی سازی کنند.

«حجت الله فرهنگی»، رییس باغ موزه قصر هم از غافله مدیران فرهنگی عقب نمانده است و  در گفت و گو با خبرنگار ما از برنامه خلاق داستان گویی رونمایی کرد و گفت:  «برای نخستین بار داستان های قصر به صورت آنلاین و با محتوای جذاب و آموزنده در دسترس همگان قرار گرفته است.»

به گفته او شهروندان با مراجعه به سایت داستان های صوتی قصر به نشانی https://shenoto.com/cha، ماجراهای مربوط تاریخچه زندان قصر، عمارت قصر قاجار، باغ ایرانی، قصر قاجار و قنات های آن، عکاسی در ایران، ماجرای نخستین پرواز در ایران، مشروطه و ضد مشروطه، بنای بیسیم قصر، رادیو و کلاه فرنگی را بشنوند و از بودن در کنار خانواده لذت ببرند.»

کد خبر 495991

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha