استاندار هرمزگان در گفت‌وگوی تلفنی جداگانه با فرمانداران آخرین وضعیت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را مورد بررسی قرار داد و بر اجرای دقیق این طرح تاکید کرد.

محدودیت تردد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، فریدون همتی، استاندار هرمزگان در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در ادامه اقدامات مستمر یک ماه اخیر توسط همه دستگاه‌های استان هرمزگان که با حداکثر ظرفیت به صورت ۲۴ ساعته و مستمر برای مقابله و ممانعت از گسترش شیوع کرونا در کشور صورت گرفت، طرح تقویت فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا با رویکرد کاهش تماس‌ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری در سطح کشور(مصوب ستادملی مدیریت و مقابله با کرونا) از بامداد جمعه ۸ فرودین آغاز و تا ۱۵ فروردین اجرا می‌شود و فرمانداران ملزم به اجرای دقیق دستورالعمل این طرح هستند.

وی خطاب به فرماندار بندرعباس، خاطرنشان کرد: علاوه بر ممنوعیت ورود در سه نقطه اصلی به بندرعباس در جاده‌ها، اولین نقطه تردد و ورود به شهر بندرعباس از حومه نیز باید قاطعانه ممانعت شود.

همتی در بخش دیگری از گفت و گوی خود با فرمانداران استان کنترل و اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد درون استانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: هرگونه کوتاهی در این زمینه قابل اغماض نیست و فرمانداران باید با دقت و نظارت کامل این طرح را با هدف حفظ سلامتی مردم اجرایی کنند و از هرگونه تردد درون استانی، شهر به شهر، روستا به روستا نیز جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: هر گونه تردد به جز موارد ضروری مانند تامین اقلام اساسی و سایر موارد که باید با فرمانداری‌ها هماهنگی شود ممنوع است.

کد خبر 495978

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha