معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از آمادگی کامل پلیس برای اعمال محدودیت در انجام ماموریت ۱۳ فروردین، روز طبیعت خبر داد.

پلیس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی،  سرهنگ‌هاشم شعفی، در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن قدردانی از تلاش و زحمات تلاشگران عرصه سلامت، بر قاطعیت پلیس استان آذربایجان‌شرقی در انجام وظایف و ماموریت‌های سازمانی در طرح کاهش زنجیره کرونا به ویژه در روز ۱۳ فروردین "روز طبیعت" تاکید کرد.

وی در ادامه بیان کرد: مهمترین اولویت پلیس استان در ماموریت نوروزی ۹۹ پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت بوده که با تلاش و جدیت زیاد و با اجرای صحیح طرح‌های انتظامی در این زمینه توفیقات خوبی حاصل شده است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تشریح کرد: با توجه به شرایط و وضعیت جامعه امسال روز طبیعت تمامی تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌های داخل شهرها و بیرون شهرها تعطیل بوده و با توجه به هشدارهای پزشکی و بهداشتی از ورود گردشگران جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ شعفی گفت: پلیس آذربایجان شرقی در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا با قاطعیت عمل خواهد کرد.

وی در پایان با اعلام آمادگی کامل پلیس استان برای ماموریت روز ۱۳ فروردین، از شهروندان خواست تا هشدارها و توصیه‌های مسئولان بهداشتی را جدی بگیرند و با خانه ماندن خود و خانواده در روز طبیعت، سهمی مهم در قطع زنجیره انتقال کرونا داشته باشند.

کد خبر 495977

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha