مجموع نظرات: ۰
شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
۰ نفر

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی و احتمال شدت بارندگی‌ها برای فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران این استان دستور آماده‌باش صادر شده‌است.

آب و هوا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهرداد ستوده، معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در نامه‌ای خطاب به فرمانداران افزود: در همین ارتباط فرمانداران و برخی مدیران اجرایی برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از وقوع بارش شدید باران در هفته جاری تمهیدات لازم را انجام دهند.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید همراه با رعد و برق، بارش تگرگ و وزش باد شدید به استان بوشهر از اواخر روز جمعه ۸ فروردین تا دوشنبه ۱۱ فروردین آماده‌باش ۱۰۰ درصدی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با حوادث احتمالی ضروری است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اعلام کرد: فرمانداران و مدیران در حوزه‌کاری خود نسبت به آماده‌باش کامل همه تیم‌های امدادی، عملیاتی، تجهیزاتی و ماشین‌آلات طبق دستورالعمل‌های ابلاغی اقدام کنند.

هواشناسی استان بوشهر برای این استان از روز شنبه تا دوشنبه هفته جاری احتمال باران شدید و آبگرفتگی و سیلاب پیش‌بینی کرده‌است.  

کد خبر 495952

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha