معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: از ابتدای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان از خروج ۹۰ دستگاه و ورود ۲۳۰ دستگاه خودرو جلوگیری شده است.

ممنوعیت تردد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، ناصر خوش‌خبر، معاون استاندار خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: این طرح با عنوان طرحی ملی و با هدف قطع زنجیره انسانی ابتلاء به کرونا بر اساس تصمیمات کشوری ابلاغ شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در این کمیته محورهای ورودی و خروجی استان در شهرستان‌های قاین، زیرکوه، طبس، نهبندان و سرایان برای تشدید نظارت مشخص شدند.

وی اظهار کرد: از ساعت صفر بامداد جمعه، کلیه عوامل کنترلی در محورها مستقر شدند.

ممانعت از ورود و خروج ۳۲۰ دستگاه خودرو

خوش‌خبر ادامه داد: از زمان اجرای طرح تاکنون از خروج بیش از ۹۰ دستگاه خودرو که قصد سفر به خارج استان را داشتند، ممانعت شد.

سخنگوی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خراسان جنوبی افزود: همچنین از ورود ۲۳۰ دستگاه هم که از دیگر استان‌ها قصد سفر به خراسان جنوبی داشتند، جلوگیری شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه با انسجام و همدلی بین تمام نیروها و عوامل اجرایی و استقبال مردم تاکنون شرایط خوبی نسبت به اجرای طرح در استان داشته‌ایم.

خوش‌خبر اظهار کرد: پلاک خودروها، بیمه و کارت ملی از جمله ملاک‌های تعیین شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: همزمان با این معیارها، کمیته‌ای در فرمانداری‌ها مرکب از ثبت احوال، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها برای تشخیص هویت خودروها همکاری دارند.

مردم همکاری کنند

سخنگوی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در خراسان جنوبی افزود: سایر اقدامات باید در کنار این طرح به کارگیری شود تا بتوانیم به افزایش ضریب سلامت شهروندان کمک کنیم.

خوش‌خبر خواستار در خانه ماندن شهروندان و عدم شکل‌گیری هرگونه تجمعات انسانی شد و گفت: همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط همه اقشار می‌تواند در از بین بردن کرونا نقش بسزایی ایفا کند.

وی بیان کرد: بر اساس دستورهای صادر شده از امروز، یک سوم نیروهای ادارات باید برای پاسخگوی ارباب رجوع در ادارات حضور یافته و دو سوم آن‌ها از مرخصی استفاده کنند که می‌طلبد مورد توجه مدیران و کارکنان قرار گیرد.

کد خبر 495951

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha