سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، یوسف حجت با بیان اینکه "پیشنهاد تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر شامل مترو و اتوبوس، فردا (شنبه، ۹ فروردین) در ستاد مدیریت بیماری کرونا بررسی و درخصوص نحوه فعالیت آن تصمیم‌گیری خواهد شد"، تصریح کرد: شهرداری تهران بر اساس مصوبات این ستاد در خصوص تعطیلی ناوگان عموم شهر عمل خواهد کرد و تاکنون مصوبه‌ای مبنی بر تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران به شهرداری تهران ابلاغ نشده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر فعالیت خط ۵ متروی پایتخت محدود شده و توقف اعزام قطارها از ایستگاه کرج تا هشتگرد نیز اجرا شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران یادآور شد: باید تمامی ابعاد تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران سنجیده شود زیرا در حال حاضر مشاغلی هستند که تعطیل نشده و کارکنان آن نیاز دارند تا با استفاده از این ناوگان به محل کارشان مراجعه کنند. از همین رو چنانچه حمل و نقل عمومی تعطیل شود، ممکن است برخی از شاغلان که لازم است در محل کار خود حضور یابند و امکان استفاده از خودروی شخصی ندارند با مشکل مواجه شوند.

کد خبر 495904

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha