شهرداری منطقه ٢ تهران به اهدای تجهیزات پزشکی و بسته های فرهنگی به بیمارستان های فعال در ارائه خدمات به بیماران مبتلا به ویروس کرونا پرداخت.

رسول کشت پور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٢ تهران، رسول کشت پور شهردار منطقه ٢ تهران با اعلام این خبر گفت: مدیریت شهری خود را نسبت به حفاظت از سلامت شهروندان مسئول دانسته و از همه ظرفیت ها در این زمینه استفاده می کند.

وی افزود: توجه به سلامت کادر درمانی بیمارستان ها که با از خودگذشتگی در حفاظت از جان مردم خدمت می کنند یکی از مباحث قابل اهمیت است و مدیریت شهری در منطقه ٢ تهران در راستای مسولیت اجتماعی خود نسبت به این افراد، حمایت از سلامت جسمی و روانی آنها را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به اهدای اقلام و تجهیزات بهداشتی ضروری و بسته های فرهنگی و پذیرایی به بیمارستان های فعال در حوزه خدمات رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا، افزود: تهیه و اهدای ١٢٠ عدد لباس ایزوله،۷۰ بسته ماسک،۶۰ عدد شیلد تخصصی به بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) و همچنین اهدای ۳ هزار لیتر محلول ضدعفونی همراه با تجهیزاتی از قبیل ماسک، گان و شیلد به بیمارستان میلاد از جمله اقدامات حمایتی شهرداری منطقه ٢ است که به منظور حفاظت از سلامت کادر درمانی انجام شد.

کشت پور در ادامه به تجهیز و آمادسازی یکی از ساختمان های همراه سرای بیمار منطقه ٢ تهران جهت استراحت مدافعان سلامت اشاره کرد و گفت: این ساختمان به لحاظ مجاورت با بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) در اختیار کادر درمانی این مرکز قرار گرفت.

به گفته شهردار منطقه ٢ تهران، بیمارستان های حضرت رسول اکرم(ص)، مدرس، میلاد و لقمان از جمله مراکز درمانی بهره مند از این طرح حمایتی هستند.

کد خبر 495857
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha