منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: نمی‌توان وعده داد که همه مشکلات مردم در مجلس یازدهم حل می‌شود، چرا که این موضوع نیازمند وقت و جدیت فراوان است اما سعی‌مان را خواهیم کرد تا باری از دوش مردم برداریم.

لاجوردي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، زهره لاجوردی با اشاره به اولویت‌های مجلس یازدهم اظهار کرد: همان‌طور که اکنون همه شاهد هستیم بزرگترین و مهم‌ترین مشکل مردم ما موضوع معیشت و اقتصاد خانوار است و تصور نمی‌کنم اولویتی جز این را برای مجلس آینده در نظر داشته باشد. به هر حال هم شرایط این چند سال اخیر و هم اوضاعی که مجلس دهم داشته است شرایط را به سمتی برده که باید به موضوع معیشت مردم بیش از پیش توجه کنیم.

وی با انتقاد از کم‌کاری‌های مسئولان در حوزه اجرایی و نظارتی، اظهار کرد: در حال حاضر هم کشور درگیر موضوع ویروس کروناست و می‌بینیم شرایط اداره کشور به چه شکلی پیش می‌رود چنانکه گویی که نه مجلسی وجود دارد و نه دولتی. چنین روندی سبب می‌شود کارهای زیادی بر دوش نمایندگان مجلس یازدهم قرار گیرد.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم تصریح کرد: البته نمی‌توان از حالا وعده داد که ما قرار است همه مشکلات مردم را در مجلس یازدهم حل کنیم این کار نیازمند وقت بسیار و جدیت فراوان است. ما نهایت سعی خودمان را خواهیم کرد که تا جایی که می‌توانیم باری از  دوش مردم برداریم اما واقعا حول دادن به مردم با این مظنون که همه مشکلات حل خواهد شد، شدنی نیست.

لاجوردی یکی دیگر از اولویت‌های مجلس یازدهم را توجه به اشتغال، کمبود مسکن و تقویت شرایط جوانان برای ازدواج دانست و گفت: ما اگر بتوانیم برای این موضوعات هم قانون را تکمیل بکنیم و نواقص‌اش را برطرف کنیم و هم در حوزه‌هایی که قانون وجود دارد و چندان نظارتی بر آن نشده تلاش کنیم تا مطالبات جوانان را برطرف نماییم.

وی ادامه داد: باید تمام توان خود را برای حل مشکلات کشور خرج کنیم و حداکثر از درگیری، بحث با دولت دوری کنیم، اما معنای این کار این نیست که نتوانیم یا نخواهیم دولت را به تحرک وادار کنیم.

لاجوردی تاکید کرد: ما باید شرایطی را به وجود آوریم که دولت بیشتر تلاش کند. اگر قرار باشد که درگیری‌ها و تنش‌ها مجلس و دولت حاصلی برای این مردم نداشته باشد، قطعا انجامش به نفع هیچ کسی نیست.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در پایان اظهار کرد: ما می‌کوشیم در مجلس با استدلال، منطق و رویکرد قانونی کارها را پیش ببریم تا هم پارلمان کارایی داشته باشد و در راس امور قرار گیرد و هم وظیفه نظارت و قانون‌گذاری به خوبی انجام شود.

کد خبر 495750

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    5 5
    ی چند صباح دیگه صبر کن ببین چه میشه .
  • ایرانی IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    20 0
    فکر کنم اصلا اگر دولت و مجلس نباشن کارها بهتر پیش بره همین طور که مردم بعضی از شهرها خودجوش ورودی و خروجی را بسته بودند اما دولت دخالت کرد.
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    6 2
    والا ایشاالله که به مردم مجلس وام بدهد ‌وجریمه ها رو ببخشند در این تعطیلی ‌کرونا یی
  • حامد IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    6 0
    خدا رو شکر به خدا این مملکت دولت نداشته باشه موفقتره فعلا نه چیزی گرون شده نه اتفاقی افتاده خدا رو شکر خدا رو شکرخدا رو شکر......
  • فرید IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    11 2
    چنانچه منبع خبر روزنامه همشهری است از خبرنگار محترم درخواست می شود به این نماینده محترم توصیه نمایند حداقل مدت دو هفته با هزینه شخصی به کشورهای مختلف سفر نماید و فقط با مردم عادی صحبت کند و از حقوق اولیه آنان مطلع گردد. به ایشان در ادای وظیفه کمک شایانی خواهد کرد. مورد بعدی این است که عبارت "ungovernable country" را جستجو و مطالب مندرج در مورد کشورهایی مانند رومانی، ایتالیا، یونان و کشورهای مشابه را بررسی نماید. اطمینان دارم به وی کمک می کند .
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 3
    بِسْم ِ الله ِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ هنوز مشخص و معلوم نیست صاحب ماشین های پارک شده کنار خیابان مسجد سید اصفهان و ایجاد سد معبر چه کسانی بوده اند و حق الناس را پایمال نموده اند و عذاب الله بر انها نازل شده است.
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    5 1
    خدایی این یکی رو راست گفتی
  • فرهاد IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    14 0
    چه قول دهید چه ندهید هیچ کاری برای مردم نمیکنید،گفتن نداره،ثابت شده.
  • امیری IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    6 0
    لطفا پیرمردهای دولت را بریزین بیرون
  • محمد جمشیدی IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    19 1
    بزارید مجاس شروع شود خیلی تند میروی مواظب باش ترمز نبری
  • لیلا IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    1 0
    عالی
  • وطنداش IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    3 1
    شما هم گلی به سر این ملت نخواهید زد.جوجه را آخر پاییر می شمارند.
  • حميد IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    3 1
    اصلا خود شماها راستياي بدرد نخور باعث ركود مملكتيد .
  • وطن پرست DE ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    5 1
    نه مجلسي هست و نه دولت ؟ يعني همه چيز مثل زمان شاه ، فقطً تشريفاتي است؟ پس جنابعالي نيز نشريفاتي هستيد؟
  • م IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    1 1
    افریننننننننن بانو