با این رویه قطعا به زودی به جایی خواهیم رسید که حرف زدن در مورد خود مهران مدیری هم تبدیل به تابو و خط قرمز شود

عادل فردوسی پور

به گزارش همشهری آنلاین، گفته می‌شود سخنان پژمان جمشیدی در حمایت از عادل فردوسی‌پور در برنامه اخیر دورهمی سانسور شده است. جالب است که هنگام حضور خود عادل در برنامه مهران مدیری هم سخنان مجری نود در مورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها سانسور شده بود. ظاهرا هر روز دایره سلایق دوستان در جام‌جم تنگ‌تر می‌شود و با این رویه قطعا به زودی به جایی خواهیم رسید که حرف زدن در مورد خود مهران مدیری هم تبدیل به تابو و خط قرمز شود!

نکته جالب در مورد فردوسی‌پور اما سرگیجه محض سازمان در قبال اوست؛ جایی که یاد کردن از عادل در برنامه‌های ضبطی سانسور می‌شود، اما دست آقایان در مورد برنامه‌های زنده بسته است. همین یک هفته پیش بود که سروش رفیعی در ویژه‌برنامه فوتبال برتر از دلتنگی برای فردوسی‌پور حرف زد و محمدحسین میثاقی هم در رودربایستی سخنان او را تایید کرد.

شاید آن شب خیلی‌ها امیدوار شدند در روزهایی که تلویزیون بیش از هر زمانی به ایجاد جذابیت محتاج است گشایشی در مورد بازگشت فردوسی‌پور رخ بدهد، اما سانسور دورهمی ثابت کرد از این خبرها نیست و شاید اگر زور مدیران تلویزیون به آنتن زنده می‌رسید، آنجا هم عادل‌زدایی می‌کردند!

کد خبر 495702

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    19 6
    نمیدونیم تو تلویزیون چه خبره چون کلا ما به ماهواره عادت کردیم و بیخیال صدا و سیما شدیم
  • حسین اشتیاقی IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    10 5
    واقعا سطح عادل خیلی بالاتر از تلویزیون بود ،الان تلویزیون یه دست شده و امثال میثاقی ،ضیا ،علیخانی ،سلامی ،ذبیح پور و... به درد همین صدا وسیمای میخورند. عادل فردوسی پور عزیز باید بره تو اینترنت ۹۰ رو ادامه بده. دیدن که اولین سالی که ۹۰ نبود چه اتفاقایی تو فوتبال افتاد و اصلا انگار طلسم شده و بعیده اصلا لیگ تموم بشه! آه مظلوم...
  • محمد IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    16 6
    عادل شده گربه سیاه تندروها
  • آوا بابایی IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    3 2
    بر خلاف نظر علیفر که از عادل خواسته برای ماندن نان به نرخ روز بخورد راز ماندگاری فردوسی پور در آزاد اندیشی و گفتن حقایق هر چند تلخ بود.تاریخ بهترین گواه برای ماندگاری انسانهایی مانند اوست.
  • سیدوحیدموسوی IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    8 6
    تا ... هایی مث فروغی رییس ما باشن باید استعدادهایی چون عادل خونه نشین بشن
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    7 2
    اتفاقا خیلی خوب است اینها منفورتر از قبل شدند