پنجشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
۰ نفر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: مشکل مربوط به ترخیص مواد اولیه تولید ونتیلاتور در مشهد، از گمرک تهران در حال پیگیری است و به زودی رفع می‌شود.

ونتیلاتور

به گزارش همشهری‌آنلاین،  علی رسولیان پنج‌شنبه هفتم اسفند در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ترخیص برخی قطعات مورد نیاز شرکت تولیدکننده ونتیلاتور در مشهد در گمرک تهران با وقفه مواجه شده که این موضوع از طریق استانداری و ناظر گمرکات خراسان رضوی از سه روز قبل طی چند بار گفت‌وگو با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره به صورت جدی در حال پیگیری است تا قطعات ترخیص شود.

وی ادامه داد: طی ۲ روز گذشته ۱۴ دستگاه ونتیلاتور ثابت از شرکت "احیا درمان پیشرفته" برای دانشگاه‌های استان خراسان رضوی گرفته شده و امروز هم این شرکت نسبت به تحویل پنج دستگاه دیگر قول مساعدت داده است.  

رسولیان گفت: همچنین دستگاه بزرگ اکسیژن‌ساز ۶۱۶ لیتری با کمک فعالین اقتصادی استان و توسط کمیته تامین و توزیع ستاد مقابله با کرونا طی پنج روز گذشته خریداری، نصب و راه اندازی شده است.

این شرکت که از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده است تنها مرکز تولیدکننده ونتیلاتور، ماشین بیهوشی و همچنین مونتاژ دستگاه سی. تی. اسکن در ایران است.

سالانه سه هزار و ۵۰۰ دستگاه ونتیلاتور و سه هزار ماشین بیهوشی در این شرکت تولید و ۶۵۰ دستگاه سی. تی. اسکن نیز در این مرکز مونتاژ می‌شود.

کد خبر 495661

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha