مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
۰ نفر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: محدودیت تردد در استان بنا بر تصمیمات کشوری و برنامه‌های ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا اتخاذ شده که از ساعت ۱۶ پنج‌شنبه ۷فروردین اعمال می‌شود.

محدودیت تردد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: برای کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در بین شهروندان استان سمنان، تنها افراد ساکن، می‌توانند وارد شهرها شوند.

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا استان سمنان ادامه داد: کسانی که قصد مسافرت دارند، سفرهای خود را لغو کنند و تنها افراد ساکن اجازه ورود به شهرهای استان را دارند.

وی تصریح کرد: افرادی هم که در محل سکونت خود هستند برای سفر تصمیم نگیرند چرا که اجازه ورود به شهرها داده نمی‌شود.

تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی استان براساس آخرین آمار در شامگاه چهارشنبه ششم فروردین به ۴۰۶ نفر رسید.

بر اساس آمار تا چهارم فروردین پاسخ آزمایش ۳۰۶ تن از مبتلایان به این ویروس در شاهرود مثبت اعلام شده بود که از این تعداد ۴۳ تن فوت کردند و ۲۳۰ تن حدود ۷۵ درصد از مبتلایان بهبود یافتند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

کد خبر 495582

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha