رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: از ابتدای امسال تا دیروز ۴ فروردین ۱۸ هزار و ۵۷۵ تماس با مرکز فوریت‌های پلیس پایتخت (۱۱۰) گرفته شد.

مركز پليس 110

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار کیوان ظهیری اظهار کرد: با توجه به درخواست مکرر مردم مبنی بر اینکه اعزام تیم‌های مرکز فوریت‌های پلیسی به صحنه جرم باید زودتر صورت گیرد و همچنین خدمات پلیسی باید سریع‌تر در درگیری‌ها به مردم ارائه شود، در اسفند سال گذشته ۸۰ مأمور به جامعه فوریت‌های پلیسی اضافه شد و به این ترتیب از ابتدای امسال تا ۴ فروردین ۱۸ هزار و ۵۷۵ تماس با مرکز فوریت‌های پلیس پایتخت (۱۱۰) گرفته شد.

ظهیری با بیان اینکه از این تعداد تماس ۱۸ هزار و ۳۲۵ مورد آن عملیاتی شد، گفت: بیشترین فراوانی در تماس‌های گرفته شده با فوریت‌های پلیسی پایتخت مربوط به نزاع و درگیری بوده است.

وی گفت: این تعداد تماس در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته ۱۷ درصد کاهش داشته است و همچنین عملیات‌هایی که در پی تماس با ۱۱۰ انجام شده، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد کاهش داشته است.

ظهیری افزود: پلیس پیشگیری پایتخت با افزایش تعداد مأموران و گشتی‌های خود در مناطق مختلف شهر سعی دارد در کمترین زمان ممکن بر سر صحنه جرم حاضر شوند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک می‌توانند با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند. چرا که همکاری و مسئولیت پذیری شهروندان در ایجاد و تأمین امنیت عمومی شهروندان مؤثر خواهد بود.

کد خبر 495367

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha