رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: از ابتدای امسال تا دیروز ۴ فروردین ۱۸ هزار و ۵۷۵ تماس با مرکز فوریت‌های پلیس پایتخت (۱۱۰) گرفته شد.

مركز پليس 110

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار کیوان ظهیری اظهار کرد: با توجه به درخواست مکرر مردم مبنی بر اینکه اعزام تیم‌های مرکز فوریت‌های پلیسی به صحنه جرم باید زودتر صورت گیرد و همچنین خدمات پلیسی باید سریع‌تر در درگیری‌ها به مردم ارائه شود، در اسفند سال گذشته ۸۰ مأمور به جامعه فوریت‌های پلیسی اضافه شد و به این ترتیب از ابتدای امسال تا ۴ فروردین ۱۸ هزار و ۵۷۵ تماس با مرکز فوریت‌های پلیس پایتخت (۱۱۰) گرفته شد.

ظهیری با بیان اینکه از این تعداد تماس ۱۸ هزار و ۳۲۵ مورد آن عملیاتی شد، گفت: بیشترین فراوانی در تماس‌های گرفته شده با فوریت‌های پلیسی پایتخت مربوط به نزاع و درگیری بوده است.

وی گفت: این تعداد تماس در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته ۱۷ درصد کاهش داشته است و همچنین عملیات‌هایی که در پی تماس با ۱۱۰ انجام شده، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد کاهش داشته است.

ظهیری افزود: پلیس پیشگیری پایتخت با افزایش تعداد مأموران و گشتی‌های خود در مناطق مختلف شهر سعی دارد در کمترین زمان ممکن بر سر صحنه جرم حاضر شوند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک می‌توانند با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند. چرا که همکاری و مسئولیت پذیری شهروندان در ایجاد و تأمین امنیت عمومی شهروندان مؤثر خواهد بود.

کد خبر 495367

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha