مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
۰ نفر

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به درون شهرهای این استان به علت پیشگیری از ویروس کرونا در حال اجراست.

ممنوعیت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ ایرج خانی پور، چهارشنبه ۶ فروردین افزود: این طرح از اواخر اسفند ماه در مسیرهای ورودی شهرها با قوت و دقت بهتر و بیشتری در حال اجراست که به حتم در پیشگیری از انتقال این بیماری بسیار موثر است.   

وی بیان کرد: این طرح در ۱۸ نقطه استان زنجان اجرا می شود. طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به زنجان تا ریشه‌کنی بیماری کرونا در استان زنجان ادامه خواهد داشت و از هموطنان انتظار می رود تا پایان این طرح و بازگشت به شرایط عادی به از سفر به زنجان خودداری کنند.

خانی پور افزود: واحدهای یگان امداد و عوامل پلیس راهور، پلیس های افتخاری در سه محور ورودی جاده تبریز، بیجار و میدان بسیج واقع در مسیر زنجان - قزوین، به صورت شبانه روز مستقر هستند و از ورود خودروهای غیربومی به داخل زنجان به جد خودداری می‌کنند.

این مسئول همچنین از مدافعان سلامت و امنیت تقدیر کرد و اظهار کرد: قریب ۳۰ نفر از انتشاردهنگان شایعات در خصوص ویروس کرونا در فضای مجازی از سوی پلیس فتا زنجان دستگیر شدند و بیش از ۱/۵ میلیون جفت دستکش نیز از محتکران کشف و ضبط شد.

کد خبر 495355

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha