چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
۰ نفر

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از تشدید بازدیدهای نظارتی و اجرای بیش از ۳۲۰ بازدید از تاسیسات گردشگری سطح استان خبر داد.

پلمب

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمد تجری گفت: باهدف پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای پیشگیری از شیوع این ویروس به تأسیسات گردشگری استان ارسال شد و برای اجرای دقیق و کامل اقدامات پیشگیرانه متناسب با این دستورالعمل‌ها، تیم‌های نظارتی در سطح استان تشکیل‌ شده است.

او تاکید کرد: از ۲۹ اسفندماه ۹۸ تا کنون ۳۲۵ مورد بازدید از تاسیسات گردشگری استان گلستان صورت گرفته است. ازاین تعداد ۹۸ مورد بازدید از مراکز اقامتی، ۱۵۰ مورد بازدید از مراکز پذیرایی و بین‌راهی، ۱۲ مورد بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و ۶۵ مورد بازدید از سایر مراکز و تاسیسات گردشگری استان انجام شده است.

تجری اضافه کرد: این بازدیدها با هدف تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین تاکید بر اجرای همه مفاد دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی صورت گرفته است.

این مسئول گفت: در روند بازدیدهای نظارتی که از سطح استان با همراهی دستگاه‌هایی، چون نظارت بر اماکن عمومی اجرا می‌شود، از فعالیت ۴ واحد اقامتگاه خانه مسافر غیرمجاز در شهرستان‌های گرگان و بندرترکمن که بی‌توجه به شرایط موجود اقدام به پذیرش مسافران می‌کردند، جلوگیری شد.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان در طول نوروز ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم اجرای دستورالعمل پیشگیری از کرونا ویروس با واحدهای خاطی برخورد جدی خواهد شد.

کد خبر 495350

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha