چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۱۴ تن و ۵۳۰ کیلوگرم برنج قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال در شهرستان اردبیل خبر داد.

برنج قاچاق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار هوشنگ حسینی چهارشنبه ۶ فروردین گفت:ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی اردبیل با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی، محل دپوی برنج قاچاق در پارکینگ منزل مسکونی در محله "بهشت فاطمه" را شناسایی و با همراهی کارشناس اداره صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام شدند.

وی افزود:: در بازرسی از این پارکینگ ۱۴ تن و ۵۳۰ کیلوگرم برنج قاچاق دپو شده کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر شد. کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال اعلام کردند. همچنین با هماهنگی مقام قضایی محل نگهداری این کالا پلمب و فرد متخلف با تشکیل پرونده برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی به سیستم قضایی تحویل داده شد.

سردار حسینی ادامه ‌داد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

این مسئول از مردم خواست هر گونه موارد مشکوک به قاچاق کالا و ارز را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و بیان‌ کرد: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های پلیس است.

کد خبر 495337

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha