مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
۰ نفر

فرماندار ریگان گفت: به دلیل بارش‌ها در روزهای گذشته ۸۶۰ واحد مسکونی در این شهرستان به دلیل آب‌گرفتگی تخریب شد.

ریگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، امین باقری چهارشنبه ۶ فروردین در بازدید از مناطق سیل‌زده ریگان افزود: کارشناسان بنیاد مسکن از روستاهای محاصره در سیلاب شهرستان ریگان بازدید و واحدهای مسکونی تخریب شده را شناسایی کردند.

وی بیان کرد: تمام سرویس‌های بهداشتی منازل مناطق سیل‌زده در این سیلاب دچار خسارت و آبگرفتی شده است.

فرماندار ریگان از اسکان موقت سیل‌زدگان ریگانی خبر داد و تصریح کرد: تاکنون به ۶۰ درصد از سیل زدگان این شهرستان امدادرسانی انجام شده است.

باقری گفت: مناطق سیل‌زده شهرستان ریگان به ۴ بخش تقسیم شده که توسط سپاه و هلال احمر امدادرسانی می‌شود.

این مسئول افزود: سیل شهرستان ریگان از سمت مناطق کوهستانی و سیستان و بلوچستان بود که خسارات سنگینی را به زیرساخت‌های ۸۰ روستا وارد کرد. همچنین طغیان رودخانه ها و آبگرفتی مسیل ها در این شهرستان، امدادرسانی را با سختی مواجه کرده است.

باقری وضعیت شهرستان ریگان را بحرانی اعلام کرد و خواستار اعزام خودروهای سنگین به منظور بازگشایی راه های مناطق سیل‌زده در ریگان شد.

وی افزود: آب آشامیدنی ۱۵ روستای مناطق سیل زده ریگان هم اکنون قطع است و این مناطق توسط تانکر سیار آبرسانی می شود.

فرمانده سپاه ریگان نیز گفت: سپاه این شهرستان همزمان با وقوع سیلاب در مناطق سیل زده حضور یافت و نسبت به حفظ جان اهالی روستاها اقدام کرد.

مصطفی دهقانیان تصریح کرد: در شهرستان ریگان بحران سیل وجود دارد که نواحی سپاه شهرستان‌های بم، فهرج و نرماشیر به منظور خدمت‌رسانی به ریگان اعزام شدند و سبد غذایی در اختیار سیل‌زدگان قرار دادند.

کد خبر 495325

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha