چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
۰ نفر

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: از ابتدای فروردین ماه تاکنون و پس از ابلاغیه اتاق اصناف مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی غیرضرور، ۷۰ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت این مصوبه با حضور اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی مهر و موم شدند.

صنفی

به گزارش همشهری آنلاین، امیر دلداری چهارشنبه ۶ فروردین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، ۳۶ واحد صنفی فقط طی روز گذشته مهر و موم شدند.

وی ادامه داد: طبق بخشنامه مزبور همه واحدهای صنفی به جز میوه‌فروشی‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها، نانوایی‌ها، داروخانه‌ها و سوپرمارکت‌ها ملزم به تعطیلی تا اطلاع ثانوی هستند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: اغذیه فروشی‌ها مانند فست فودی‌ها، رستوران‌ها و آبمیوه‌فروشی‌ها تنها در صورت عرضه غذا به صورت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند.

دلداری افزود: هر روز ۱۱ گروه مشترک با ماموران اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی و بازرسان اتحادیه و بازرسان اتاق اصناف مشهد برای نظارت بر وضعیت واحدهای صنفی و عمل به بخشنامه مزبور گشت خود را در سطح شهر انجام می‌دهند.

این مسئول اضافه کرد: تعطیلی واحدهای غیرضرور مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کروناست و تا اطلاع ثانوی این تعطیلی ادامه خواهد داشت.

براساس آخرین آمار ارائه شده تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان خراسان رضوی به هزار و ۱۱۴ نفر رسیده است و ۱۱۳ نفر از این تعداد جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبر 495296

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha