مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
۰ نفر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: با توجه به افزایش بیماری‌های ریوی نیاز مبرم به اهدای کپسول اکسیژن با توجه به تقاضای بالای شهروندان وجود دارد.

کپسول

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد گلفشان حضور خیرین را یکی از ظرفیت‌های مهم جمعیت هلال احمر قم دانست و گفت: اخیراً ۳۰ عدد کپسول اکسیژن ۲۰ لیتری مانومتر از سوی رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین استان قم به این جمعیت اهدا شده است.

وی بیان کرد: این کپسول‌ها به بخش تجهیزات امانی هلال احمر اهدا شده و از جمله تجهیزات کاملی به شمار می‌رود و از امروز در اختیار بیماران قرار گرفته است. همچنین یکی از اعضای مجمع خیرین قم نیز ۲۰ میلیون تومان هدیه در تأمین کپسول‌ها اهدا کردند و ۱۰ میلیون دیگر نیز تعهد داده‌اند که پرداخت شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: به دلیل افزایش بیماری‌های ریوی، تقاضای بالایی از سوی مردم برای امانت گرفتن کپسول وجود دارد از این رو نیاز مبرم به اهدای کپسول اکسیژن با توجه به تقاضای بالای شهروندان وجود دارد.

وی عنوان کرد: شماره حساب ۴۹۷۰۸۶۴۴۲۰ با شناسه ۳۵۰۰۰۸۰۵۴۱۰۹ ویژه تجهیزات پزشکی است و از طریق بانک یا عابر بانک ملت یا اینترنت بانک قابل پرداخت است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم ابراز کرد: تعدادی کپسول اکسیژن در دست شهروندان است که با توجه به زمان بندی یک ماهه در تحویل تجهیزات امیدواریم به زودی آن را بازگردانند تا پاسخگوی نیازها باشیم.

این مسئول ادامه داد: بخش تجهیزات پزشکی امانی از ساعت ۹ تا ۱۲ در خدمت مراجعه کنندگان است و اگر افرادی که تجهیزات پزشکی گرفتند در اسرع وقت بازگردانند می‌توانیم از آن برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: اگر شهروندی نیز کپسول در منزل دارد که بلااستفاده است می‌تواند با اهدای آن، بخشی از نیازهای فعلی را تأمین کند.

کد خبر 495293

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha