مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
۰ نفر

سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: مالکین غرفه‌های تجاری در مجمتع‌های تجاری منطقه آزاد انزلی از دریافت اجاره بهای اسفند و فروردین ماه اعلام انصراف کردند.

انزلی

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی کاظمیان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص بخشودگی اجاره بهای اسفند و فروردین مالکین غرفه‌های تجاری فعال در سطح منطقه آزاد انزلی، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا کسب‌وکارهای زیادی دچار اختلالات فراوان مالی شده‌اند و در همین راستا پویش‌های مردمی متنوعی به منظور حمایت از مشاغل مختلف ایجاد شد تا با مهربانی به مقابله با بیماری مزبور پرداخته و علاوه‌بر ممانعت از گسترش آن، زمینه کاهش اثرات مخرب این ویروس بر زندگی مردم را فراهم نمایند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: بعد از اقدام سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص بخشودگی اجاره بهای دو ماهه اسفند و فروردین و معوق سازی مطالبات سازمان در این مدت، مالکین تعدادی از غرفه‌های تجاری، با بخشش اجاره بهای ماه‌های اسفند و فروردین دست به دست هم داده تا در این شرایط خاص میزان آسیب‌پذیری هموطنان کاهش یابد.

وی یادآور شد: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا حسب تاکید ریاست جمهوری و جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و انجام تمهیدات لازم جهت پیشگیری از این بیماری مراکز خرید شامل مجتمع‌های تجاری و مراکز گردشگری شامل اقامتی، پذیرایی و آکواریوم در منطقه آزاد انزلی تا نیمه فروردین ماه جاری تعطیل است.

کاظمیان ادامه داد: پیش از این سازمان منطقه آزاد انزلی برای سرمایه گذارانی که از طریق مزایده یا دیگر روش‌های قانونی، اقدام به خرید املاک یا غرفه‌های سازمان در مجتمع‌های تجاری منطقه کرده‌اند و سررسید چک‌های آنها در اسفند و فروردین ماه بوده نیز بدون دریافت هرگونه جریمه دیرکرد و یا سود بانکی نسبت به استمهال و تمدید چک‌های آنان به مدت ۲ ماه اقدام کرده است. در این ارتباط سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی مورد نظر می‌توانند از طریق تماس تلفنی با مدیریت مالی سازمان و یا مراجعه در اردیبهشت ماه سال آینده، نسبت به پیگیری، تغییر و تعویض چک‌ها یا اوراق و تعهدات مالی خود اقدام نمایند.

وی یادآور شد: ۹ واحد تولیدی با تشویق و مجوز سازمان و وزارت بهداشت با تغییر خط تولید شروع به تولید محصولات سلامت محور مانند ماسک، لباس حفاظت شخصی و مواد ضدعفونی کردند، همچنین بخشش دو ماهه اجاره بهای املاک سازمان، معافیت عوارض سازمان در ورود تجهیزات پزشکی، آموزش و اطلاع رسانی نکات بهداشتی در سطح منطقه، خرید تجهیزات بیمارستان انزلی، ضدعفونی و گندزدایی معابر و محلات منطقه از دیگر اقدامات صورت گرفته منطقه آزاد انزلی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بوده است.

کد خبر 495276

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha