چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۸
۰ نفر

مدیر روابط عمومی و سخنگوی وزارت ورزش در صفحه شخصی‌اش به تیم‌های لیگ برتری برای پی گیری ادامه تمریناتشان اخطاری جدی داد.

مازیار ناظمی

به گزارش همشهری آنلاین، مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی و سخنگوی وزارت ورزش  و جوانان با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خودش به‌نوعی تذکر جدی به تیم های لیگ برتری داد که قرار است از فردا تمرینات خودشان را در این شرایط برگزار کنند. البته این موضوع به هیچ وجه در حوزه اختیارات وی نیست و در این رابطه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال ایران مسئول هستند.

وی با اشاره به هفت اطلاعیه ستاد عالی پیشگیری و مقابله با کرونا در توییت خود نوشت:

"باشگاه محترم لیگ برتری که به هفت اطلاعیه ستاد عالی پیشگیری و مقابله با کرونا و ستاد کشوری وزارت بهداشت و توصیه‌های صغیر و کبیر بی‌توجه هستی توجه کن مسئول سلامت و جان بازیکنان و قطعاً عواقب انضباطی و قضایی آن خواهی بود. "

این در حالی است که تیم  فوتبال نساجی مازندران از امروز تمرین های خودش را پی گرفت که البته گفته میشود انها امروز تنها  اقدام به تمهیدات و تست های پزشکی کردند و   همچنین تیم های  فوتبال سپاهان اصفهان  و تراکتور هم  قرار است طی روزهای آینده تمرینات خودشان را پس از چند روز تعطیلی برگزار کنند.  

در همین ارتباط امروز سروش رفیعی یکی از بازیکنان سپاهان در گفت وگویی تلفنی با تائید این مطلب گفت: «به اصفهان آمدم تا از فردا بر سر تمرینات تیم حاضر شوم. به همین خاطر امروز همه بازیکنان تیم به خاطر عدم ابتلا به ویروس کرونا زیر نظر کادر پزشکی قرار خواهند گرفت. »

از سوی دیگر مهرداد خلیلیان مدیر ستاد کرونا در ورزش نیز طی گفت وگویی در بخش خبری ۱۹:۴۵ دقیقه اعلام کرد:  تنهابخش اداری باشگاه ها و سازمان های ورزشی با رعایت کامل نکات بهداشتی میتوانند فعالیت کنند و  اگر تیمی تمریناتش را شروع کند قطعا کمیته انضباطی برخورد خواهد کرد.

کد خبر 495231

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha