سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
۰ نفر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از بازبودن تمامی محورهای مواصلاتی استان با تلاش دستگاه‌های مربوطه خبر داد.

بازبودن راه ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  اسدالله جلال زاده اظهار کرد: در پی بارش‌های سنگین باران و در برخی گردنه‌ها بارش برف در شبانه روز گذشته و کاهش دید افقی با کندی تردد و انسداد موقت در برخی محورها مواجه شده بود که با همکاری مشترک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، پلیس راه و گروه‌های امدادی، تمامی مسیرهای اصلی و شریانی استان در کمترین زمان ممکن بازگشایی شد.

او افزود: محورهای طبس – تپه طاق، دیهوک- سه راهی راهداران، سرایان-بیرجند و زیرکوه-شاهرخت به دلیل بارش شدید باران و سیلابی شدن مسیر، مسدود اعلام شده بود که با تلاش عوامل راهداری در ساعات اولیه بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: با فعالسازی قرارگاه مدیریت بحران راهداری استان تاکنون ۸۹ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و ۱۴۸ نیروی راهداری به ۵۶ دستگاه خودرو گرفتار امداد رسانی و با استفاده از حدود ۵۰ تن شن و نمک نسبت به برف‌روبی، پاکسازی و بازگشائی راه‌های استان به تعداد ۵۶ مقطع ریزش‌برداری و پاکسازی به ویژه در راه‌های مسدود اقدام کرده‌اند.

جلال زاده بیان کرد: شماره تلفن گویای ۱۴۱، سایت مرکز مدیریت راه‌های کشور و اپلیکیشن مربوطه به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی هموطنان برای اطلاع‌رسانی از وضعیت جاده‌های خراسان جنوبی است.

او تصریح کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ نیز برای ارتباط مستقیم با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به رانندگان توصیه کرد ضمن توجه به مسائل بهداشتی و اجتناب از سفرهای غیر ضروری،  برنامه سفرهای ضروری خود را متناسب با شرایط جوی تنظیم کنند و همکاری لازم را با پلیس راه و تیم‌های راهداری و گشت‌های ویژه کرونا و سایر گروه‌های امدادی به عمل آورند.

کد خبر 495129

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha