سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
۰ نفر

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: تعطیلی اماکن ورزشی و مسابقات ورزشی در این استان به منظور پیشگیری از گسترش شیوع ابتلا به ویروس کرونا تا ۱۵ فروردین امسال تمدید شد.

تعطيلي اماكن ورزشي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حامد جولایی بیان کرد: با تاکید وزیر ورزش و جوانان و پیرو دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر رعایت بهداشت و حفظ سلامت ورزشکاران این تعطیلی در استان هم تمدید شد.

او افزود: هرگونه فعالیت ورزشی در این اماکن تا زمان مقرر و صدور بیانیه جدید غیرقانونی است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

جولایی بیان کرد: در اجرای دستورات بهداشتی در زمینه اماکن و سالن‌های ورزشی تابع تصمیمات مسئولان استانی و کشوری هستیم. امیدواریم با اجرای دستورات بهداشتی و رعایت آن از سوی تمامی جامعه این ویروس به زودی و به طور کامل از کشور ریشه کن شده و ورزشکاران با خیال آسوده بتوانند به فعالیت های ورزشی خود ادامه دهند.

او اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود و احتمال اینکه کنترل شیوع ویروس بیش از این مدت طول بکشد احتمال تمدید مجدد تعطیلی اماکن و فعالیت‌های ورزشی وجود دارد.

۳۶۴ هیات ورزشی فعال در کردستان وجود دارد که شامل ۳۴ هیات استانی و ۳۳۰ هیات شهرستانی است که ۶۴ هزار و ۲۰۲ ورزشکار سازمان یافته در این هیات‌ها مشغول به فعالیت هستند.
 
 

کد خبر 495113

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha