رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: همه مشمولان فارغ التحصیل رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برگه آماده به خدمت به تاریخ یکم اردیبهشت سال ۹۹ دریافت کرده‌اند، باید در تاریخ ۶ فروردین خود را معرفی کنند.

سربازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار تقی مهری اظهار کرد: کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را دریافت کرده بودند، می‌بایست در تاریخ ۶ فروردین سال ۹۹ خود را معرفی کنند و بدون سپری کردن دوره آموزش مقدمات نظامی در مراکز آموزش، در بدو خدمت به مراکز بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح اعزام و به کارگیری شوند.

وی گفت: مشمولان ساکن تهران بزرگ می‌بایست ساعت ۷ صبح فردا چهارشنبه ۶ فروردین سال ۱۳۹۹ به سازمان وظیفه عمومی ناجا واقع در تهران، میدان سپاه و مشمولان ساکن سایر استان‌ها نیز ساعت ۷ صبح تاریخ ذکر شده به وظیفه عمومی مراکز استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

مهری افزود: برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، مشمولان اعزامی در این طرح ضمن به کارگیری تخصصی در مراکز درمانی نیروهای مسلح از امتیازات و مشوق های ویژه ای نیز برخوردار می‌شوند که حین خدمت توسط یگان‌های خدمتی برای این عزیزان اجرایی و اعمال می‌شود.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: این دسته از مشمولان در صورتی که در تاریخ ذکر شده خود را معرفی نکنند، غایب محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در پایان عنوان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ یا کانال سازمان به نشانی sarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مربوط مطلع شوند.

کد خبر 495095

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha