مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
۰ نفر

فرماندار رودسر بیان کرد: شهرستان رودسر مسافر نوروزی ندارد. بار اصلی مسافران رودسر از ورودی چابکسر عبور می‌کرد که با کمک مردم از رفت و آمد افراد غیر بومی جلوگیری شد.  

رودسر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسین اسماعیل‌پور اظهار کرد: در حال حاضر نسبت به روزهای اول شرایط بهتری داریم که با همکاری مردم ایجاد شده است. کلیه مراکز پذیرایی و اقامتی و هتل‌ها در گیلان و از جمله رودسر را تعطیل کردیم.

او بیان کرد: یک‌سوم تخت‌های بیمارستانی شهرستان اشغال هستند. خوشبختانه مراجعه مردم به بیمارستان با توجه به رعایت نکات بهداشتی و در خانه ماندن کم شده است و تعداد بیماران کرونایی به کمترین حد ممکن در چند هفته اخیر رسیده است.  اکنون که شرایط تقریبا پایدار است بیشتر نیازمند همکاری مردم هستیم تا این بحران را بگذرانیم.

اسماعیل‌پور از مردم خواست همچنان به اصل در خانه ماندن توجه جدی داشته باشند.  

فرماندار رودسر ادامه داد: اکنون که شرایط تقریبا پایدار است بیشتر نیازمند همکاری مردم هستیم تا این بحران را بگذرانیم.

او اظهار کرد: ۹۰ درصد تجهیزات بیمارستانی ما برای مقابله با کرونا توسط مردم تامین شده و در حال حاضر دو انبار مملو از لوازم بهداشتی و حفاظتی داریم که قطعا برای بیمارستان هزینه خواهد شد.

فرماندار رودسر گفت: با همکاری هلال احمر و نیروی انتظامی به مسافران اجازه ورود ندادیم، اما افراد بومی غیر ساکن که مورد شناخت دهیاران بودند، با محدودیت‌هایی به شهر خود آمدند.

کد خبر 495067

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha