آقا شما را به خدا اینقدر «منصفانه» پیشنهاد ندهید؛ ما راضی نیستیم ضرر کنید...

پرسپولیس- تراکتور

به گزارش همشهری آنلاین، نا مشخص بودن زمان عبور از بحران کرونا باعث شده زمزمه‌های زیادی در مورد احتمال تعطیلی مسابقات لیگ در ایران و دیگر کشورهای جهان به گوش برسد. طبیعتا همه جا هم بحث بر سر این است که اگر لیگ تعطیل شد، تکلیف تیم قهرمان چه خواهد شد. در ایران پرسپولیس در فاصله ۹ هفته تا پایان فصل با ۱۰ امتیاز اختلاف صدرنشین است و هواداران این تیم خواهان اهدای جام به سرخپوشان هستند، هرچند این مساله مخالفانی هم دارد.

با این همه اما شاید جالب‌ترین دیدگاه را در این زمینه مدیران تراکتورسازی تبریز داشته‌اند. سهرابی، مدیرعامل تراکتور رسما اعلام کرده باشگاه متبوعش خواهان تعطیلی مسابقات، بدون تعیین تیم قهرمان است. به این ترتیب لیگ نوزدهم برای همیشه در تاریخ «بلاتکلیف» باقی خواهد ماند. سهرابی گفته ۹ هفته به پایان مسابقات باقی است و شاید هر اتفاقی در این زمان رخ بدهد، بنابراین نباید پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کنند. این وسط فقط روشن نیست اگر خود تراکتور هم با ۱۰ امتیاز اختلاف صدرنشین بود، دوستان همین نظر را داشتند یا نه!

موضوع اما زمانی جالب‌تر می‌شود که مدیرعامل تراکتور بر خلاف قهرمان لیگ، تکلیف سهیه‌های آسیایی فصل بعد را روشن می‌کند و می‌گوید: «چهار تیمی که الان بالای جدول هستند، سهمیه بگیرند.» یعنی اینجا که تیم تبریزی فعلا روی پله سوم ایستاده و ذینفع است، دیگر مهم نیست که ۹ هفته باقی مانده و شاید شهرخودرو یا فولاد با جبران اختلاف یکی، دو امتیازی‌شان به جمع چهار تیم بالای جدول برسند. آقا شما را به خدا اینقدر «منصفانه» پیشنهاد ندهید؛ ما راضی نیستیم ضرر کنید!

کد خبر 494995

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی RO ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    0 0
    این تیم واقعا داره سوژه جهانی میشه !با این مدیران
  • محمد IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    0 0
    خداوکیلی اختلاف بیش از ده امتیازی رو میگه انصاف نیست و نباید جام رو ب پرسپولیس بدن ما شانس داریم اما اختلاف دو امتیازی خودشون با تیم پنجم و ششم رو شانس نمیدونن و میگن چهارتیم بالا باس برن قهرمانی آسیا
  • ابدالی IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    1 2
    از نوع تنظیم متن مشخصه که نگارنده چقدر از تراکتور سوزش داره و الا می تونه یه پیشنهاد معمولی و مستقل تلقی بشه در ضمن جوجه رو مگه آخر پاییز نمی شمارن