معاون راهداری استان تهران از بارش شدید برف و کولاک در محورهای مواصلاتی کوهستانی استان تهران خبر داد و گفت: با اقدامات پیشگیرانه تا این لحظه همه محورهای مواصلاتی استان تهران باز است.

برف در جاده

به گزارش همشهری آنلاین عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، از تلاش راهداران استان تهران جهت باز نگه داشتن راه‌ها خبر داد و اظهار داشت: با توجه به فعال شدن سامانه‌های بارشی برف و باران از عصر روز گذشته (یکشنبه ۳ فروردین) تا صبح امروز (دوشنبه ۴ فروردین) شاهد بارش برف و کولاک در محورهای هراز و فیروزکوه و کوهستان‌های استان تهران بودیم.

مصدقی افزود: برابر تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده از قبل و آماده باش همه عوامل راهداری، با استقرار در محل قرارگاه مرکزی مدیریت بحران اداره کل و رصد لحظه‌ای وضعیت جاده‌ها و شرایط جوی از طریق دوربین‌های نظارت تصویری و تماس‌های مستمر با رؤسای شهرستان‌ها علی الخصوص حوزه شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند، پردیس و رودهن که دارای بارش سنگین برف همراه با کولاک و بوران و باد و سرمای شدید در محور هراز و محور دماوند، فیروزکوه، گردنه گدوگ بوده‌اند اقدامات پیشگیرانه لازم را اتخاذ شد.

معاون راهداری استان تهران گفت: در جاده امام رضا (ع) محدوده قیامدشت هم از ساعت ۳ بامداد شاهد وقوع سیلاب و آب گرفتگی محور بودیم.

وی عنوان داشت: با عنایت به وقوع پدیده‌های جوی مذکور عوامل راهداری استان تهران با بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز و با تلاش‌های بی وقفه و مستمر در جهت باز نگهداشتن جاده‌ها و برقراری ترافیک اقدامات به موقع را به عمل آوردند و در حال حاضر محورهای مواصلاتی استان تهران باز است.

کد خبر 494873

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha