مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
۰ نفر

برف و کولاک در گردنه‌های آوج و هجیب و مه در گردنه‌های کوهین و قسطین لار و بهرام آباد باعث کندی رفت و آمد در این مکان‌ها شده است.

محور برفی

به گزارش همشهری آنلاین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: با بارش برف در این گردنه ها عملیات نمک پاشی به منظور جلوگیری از انسداد راه ها در این مکان ها در حال انجام است.

 جواد حق لطفی افزود: بارش برف بهاری از عصر دیروز یکشنبه در گردنه آوج در مسیر قزوین- همدان و گردنه هجیب در مسیر  بوئین زهرا به  ساوه شروع شده و کماکان نیز ادامه دارد.

این مسوول  اضافه کرد: در گردنه کوهین محور قزوین-رشت و همچنین گردنه‌های الموت (قسطین لار و بهرام آباد) نیز هم اکنون شاهد مه گرفتگی و کاهش دید هستیم.

حق لطفی ادامه داد:با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف و کولاک و کاهش دما در بسیاری از مناطق این استان نیروهای راهداری در آماده باش کامل جهت خدمات رسانی قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه تردد خودروها در راه‌های استان به شکل عادی و روان جریان دارد، افزود: البته با توجه به وضعیت جوی و مهم تر از آن جهت پیشگیری و شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا از هموطنان درخواست می‌شود از سفر غیرضروری در نوروز امسال خودداری کنند.

۳۰۰ راهدار به همراه ۲۸۵دستگاه ماشین آلات در طرح راهداری نوروزی استان قزوین مشارکت دارند.

کد خبر 494870

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha