مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سه مسیر فنوج - اسپکه، دلگان - زهکلوت و دلگان - ایرانشهر به دلیل وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌های فصلی از بامداد امروز؛دوشنبه بسته شده است.

سیل

به گزارش همشهری آنلاین عباسعلی ارجمندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه برای بازگشایی این مسیرها همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از روز گذشته تاکنون در همه شهرستان‌های سیستان و بلوچستان بارندگی به ثبت رسیده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تاکید کرد که با توجه به هشدار سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی از مردم انتظار می‌رود از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیر سیلاب‌های فصلی خودداری کنند.

وی جاری شدن رواناب، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی را محتمل دانست و گفت: با توجه به شاخص‌های همرفت احتمال برخورد صاعقه و بارش تگرگ نیز وجود دارد.
ارجمندی افزود: با توجه به وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان، خیزش گردوخاک و کاهش دید در محورهای مواصلاتی به سمت کرمان، شمال استان و خراسان جنوبی روی خواهد داد.

کد خبر 494860

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha