مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
۰ نفر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: هر گونه اسکان و پذیرش مسافران در سمنان پیگرد قانونی دارد و با افراد متخلف با جدیت برخورد خواهد شد.

مسافرخانه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، «شریف ابراهیمی»  افزود: طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی تهدید علیه بهداشت عمومی جرم محسوب شده و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

وی ادامه داد: اسکان و پذیرش مسافران در شرایطی فعلی موجب شیوع ویروس کرونا و  تهدیدی برای سلامت و بهداشت جامعه محسوب می‌شود و براساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی با افراد متخلف برخورد قاطع می‌شود.

ابراهیمی بیان کرد: سربازان گمنام سلامت و مسوولان برای شکست ویروس کرونا به صورت شبانه‌روزی مشغول تلاش هستند و پذیرش مسافران در واقع بی ثمر کردن تلاش‌ها در کنترل شیوع ویروس کرونا در استان سمنان است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان تاکید کرد: اجاره موقت خانه و اسکان مسافران و رهگذران در استان سمنان ممنوع بوده و با افراد متخلف با جدیت برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: اماکن گردشگری، هتل‌ها و مهمانپذیرهای استان سمنان برای کنترل شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند و هیچ گونه خدمت رسانی به کسانی که به استان سمنان سفر کنند انجام نمی‌شود.

کد خبر 494757

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha